dinsdag 11 augustus 2009

Niet te geloven

Altijd gedacht dat ik hier nooit aan zou geloven. Een openbaar dagboek op internet. Maar nu is het toch zo ver.
Denk ook dat dat ik hier nooit aan begonnen ben omdat ik niet zou weten wat ik zou moeten schrijven. Ben nml al een hele tijd aan het denken. Heb ondertussen ook wat blogs van collega's gelezen. Zie dat meer mensen dat probleem hebben. 1 kopje koffie later en ik besluit maar echt mijn gedachten t www op te gooien. Ik ben er wel meteen ook achter dat deze cursus mij ook veel zal afleiden, ben nml bijna 20 minuten bezig geweest met het verzinnen van leuke bijnamen en blogtitels.. En het terugvinden van het wachtwoord van de Google account die ik jaren geleden wel heb aangemaakt maar nooit wat mee heb gedaan.


Om mijn eerste blog een beetje op te leuken hierbij een foto van de braai van afgelopen zondag.

Dan kunnen de genen die er niet bij konden zijn meteen zien wat een lol jullie hebben gemist. (en kan ik een onderdeel van bloggen uitproberen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten