dinsdag 11 augustus 2009

Borrel

Ja, het is tijd voor een borrel. Heb ik wel verdiend na vandaag!
Ik vond het heel leuk. Gewaarschuwd door mijn collega's laat ik nu even alles voor wat het is. het was een leuke en leerzame dag. Wat mij opviel is dat ik van veel dingen de klok wel had horen luiden, maar de klepel nog niet helemaal wist. Op het moment heb ik ook nog niet van alles de klepel tepakken, maar alles is wel een stuk helderder.
Ik denk dat ik het eigenlijk wel leuk zou vinden om binnenkort met z'n allen over onze ervaringen te praten. Bijvoorbeeld zoals ik al eerder zei, sprak Delicious me helemaal niet aan, maar ik kwam die website wel vaak tegen als tip tijdens mijn gesurf op het web vandaag.
Daarbuiten is het denk ik ook handig als ik me eens wat vaker in dit soort dingen zou verdiepen. Beter de discussie kunnen voeren en volgen over echtheid van blogs en tweeds.

Ja, ik vind dit een mooie voorzet voor een vervolg.
En over voorzetjes gesproken: hierbij dan eindelijk een videootje van de VVOJ conferentie in Brussel:

Natuurlijk van de borrel daar.. ;-)

1 opmerking:

  1. Wow Roos, is het toch nog gelukt met het Brusselse flip-beeld...;-) en daar zag ik toch ook heus de foute man met staart!!! Fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen